Back on this thing


Heisann.

Hvordan skal jeg begynne, hahah hhoho.  Ja , dette er ikke nytt for meg, har drevet med blogg i  mange år, den siste bloggen jeg hadde  het Savie, den slettet jeg pga. en altfor spontan tanke og angrer egentlig noe jævlig  og siden blogg.no har endret designet og oppsettet og  jeg ikke forstår noe av det tenkte jeg jeg kunne pørve ut dette. jeg fant det via en blogger jeg leser og det virket jo helt greit, men noe jeg savner er å ha en blogg liste, den er jo litt gøy.

denne bloggen skal bli litt anderledes enn den andre, skal ha mye mere bilder, har allerede tatt masse bilder til dere. dette skal ikke bli en veldig  i-morres-spiste-jeg-brun-ost-på-skiven blogg, men litt mer opplevelser, meninger, bilder osv.

kan fortelle kort om meg selv for de som ikke vet hvem jeg er.

Er en ganske useriøs person, liker ikke at  ting blir for  alvorlig. Dette er ett bilde med bestevennen min Guro, hun kommer dere nokk til å få se mye av på bloggen fremover.

Jeg heter Frida Lotte, men liker ikke så godt Frida så blir for det meste kaldt Lotte. Jeg er 15 år, bor i verdens beste by Bergen. Jeg er vell som de fleste andre jenter, opptat av klær, sminke, venner osv. men det er nokke spess med meg også.  OFCOFC

Jeg er en livs nyter og lever på motoet – man lever kunn en gang-

Meg og Sarah beste

Jeg hører mye på musikk, det er veldig viktig for meg, da går det mest i , RB, rap, trans osv.

¨

Ellers er jeg med venner, tar bilder og trener litt men det er ikke mye.  Vet det er en del forskjellige hårfarger på bildene HAHAH, har hatt ett lite uhell, skulle gå fra lyse brun til blondt men det ble litt gul aktig, som dere ser på bilde over, så nå skal jeg til frisøren og farge det mørke brunt.

Dette  var alt for nå, håper dere vill følge bloggen min.

Categories: Uncategorized | 1 kommentar

Innleggsnavigasjon

One thought on “Back on this thing

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

