noesykt qlt shitt ass


Heisann dere.

Er nettopp kommet hjem fra kinoen – Markus, Hanna Jonas og Mats- vi så American pie reunien, eller hvordan det skrives, den var hværtfall dritt tidg, satt flere ganger og lo høyt, så den annbefaler jeg og se, hvertfall hvis du er like stor fan av de gamle American pie filmene, elsker de. De er morsom kleine, HAHA.

Nå bare ligger jeg her i sengen og later meg med cola, skal ikke spise noe sjokolade, må komme i form så må være streng med meg selv, tror faktiskt jeg skal ta en joggetur i morgen osgå, kansje det kan bli en vane…nææh trokke eg orker.

Har fått kjøpt konfesko, så nå er alt i boks til konfen, mangler bare en frisør time.

Har fått ekte tattis lisom…

Pena sa du

Flinken har ryddet. Nå skla jeg se ett par episoder av paradise som jeg ikke har fått sett, såå ha en fortsatt fin kveld, og nyt den siste dagen med frihet i morgen

Categories: Uncategorized | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

