Follow meee


Heisann, sorry for sen update men har gjort saker og ting. Etter skolen var det til Jonas, så var litt med han, så stakk jeg hjem tok en joggetur og så har jeg øvd litt på naturfags prøven vi har på fredag, mø øve meg på å bli flink til 10. klasse, ÆÆÆ.

Unsett, som mange andre 14-15 år jenter har jeg også twitter, instragram og alt det der. Så vist du vill følle meg Heter jeg

Frida Lotte – Instragram,
Lottetwiit – Twitter link
Frida Lotte Wetaas – We heartit  link

Categories: Uncategorized | 1 kommentar

Innleggsnavigasjon

One thought on “Follow meee

  1. klem

    hvor er vesten din fra? ❤

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

