Kors på meg


Heihei

sitter her og fordyper meg i lysstråler, sykt innterresant….
Har hatt en ganske vanlig, uten sminke, kjedelige, slossing med Guro, prøve som gikk til helvette dag i dag.

Men fikk takk i et veldig fint smykke som lenge har vært ønsket. Det er fra Cubus, eneste dumme er at jeg er veldig ikke kristen, og det er liksom fult av kors på det..


Jehhheiii, gleder meg til kl. halv ti da er det parrsermoni, noen andre som skal se.

Categories: Uncategorized | 1 kommentar

Innleggsnavigasjon

One thought on “Kors på meg

  1. Dødsfint! Hvor mye kostet det? ❤

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

