Hej Hej


God kveld dere

Er nettopp kommet hjem faktisk, har vært en ganse stress dag, stå opp, vaske hele huset, gå på tur med mamma, dra til byn kjøpe bursdags gave til Frida med Guro,dra hjem  til Guro og fikse oss  og så ut til Frida. ARH gad meg og Guro ante jo ikke hvor Frida bodde så vi gikk i ca en time rundt på tertnes og dingte på ca 10 hus , traff da foresten på tidenes mustasj-dame hehhe, for å finne ut hvor Tertnes flaten var, da vi endelig fant det etter å ha blitt is kalde, være en halv time forsent ble vi så jævlig glad.

Besøket var utrolig koselig, kjempe lenge siden jeg har sett de folkene, og ser de så utrolig skjeldent. Har spilt håndball med en god del og andre bare kjenner jeg gjennom andre folk. Besøket ble for meg etterfulgt av en liten tur innom min ors kusine.   Kameraet ble desserre hjemme.


Skjønnheten er Guro sin tror den er fra nettsiden Nasty gal

LOELOVELOVELOVELOVELOVE

Categories: Uncategorized | 2 kommentarer

Innleggsnavigasjon

2 thoughts on “Hej Hej

  1. rune reke

    har du fjernet piersingen?????

  2. Den kjolen er så fin… ❤

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

