for 2 år siden


Heissann dere

Bloggen har stått tom i 2 dager grunnet at alle PC-ene uten mamma sin (blogger på den no) har fått virus elns. derfor blir jeg borte en stund til det er fikset, max en uke. men den suuger bigtime!!!

Hadde også tatt anntrekks bilder og litt sånt med den teite PC-en til mamma vill ikke laste de inn, vet ikke hva jeg skal gjøre. Ellers har jeg hatt en nokk så grei dag, har tjent 300 kr på å vaske hele huset og slikt, digg, har vært blakk ganske lenge nå.

Noen som lurte på hvorfor jeg ikke går med pircingen, somsagt for det jeg måtte ta den ut. Meen nå skal jeg gjøre litt lekser tenkte jeg, siste innspurten før karaterene settes vettu!

Forresten så, så jeg sånn ut for ca 2 år siden, digg må jeg si

Følte meg skikkelig pen

Categories: Uncategorized | 1 kommentar

Innleggsnavigasjon

One thought on “for 2 år siden

  1. åee ❤ søtaaa

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

