TOPPTOPPTOPP


Heisann!

ARH, det var dritt digg og endelig få tilbake sin egen PC, virkelig savnet og bruke mine egne programmer, ha bildene mine OSV. men nå er hvertfall alt fikset med nettet og jeg kan beynne og blogge for fult igjen, gleder meg! Blogg lysten er på TOPP nå.

Har tatt masse bilder i mellom tiden menst jeg blogger, arh merker at jeg virkelig  vill gå inn for å blogge bra nå! :))))
Som dere ser er designet ganske endret, vet ikke helt hva jeg syntes, det var kansje litt vell kjedelig, så jeg vill gjærne vite hva dere syntes så legg gjærne igjenn en kommentar !

Bildene jeg har brukt er fra da meg og Helena hadde en liten «shoot» ute i naturen, her er noen:


Kjørte rebelle stil ja


Natta, kommer mer fra meg i morgen !

Categories: Uncategorized | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

