BLOGGER


Hallo !

Tenkte bar eog skirve litt om de bloggene jeg leser, siden dette er ett spm. jeg ofte har fått på spm. runder som jeg ikke har ftt svart på så.

Jeg har to blogger som jeg skjekker først når jeg går inn på PC-en, det er hehe.. TCMN og Sophieelise, ja kansje ikke det mest «oppfinsome» svaret du kan få, men syntes det er artig og lese bloggene deres. De har det jeg liker, Fint design, masse bilder, de oppdaterer ofte (hvertfall Sophieelise) og de er ikke redd for å drite seg ut. De har kansje ikke så veldig innspirerende blogg, siden ingn av de har noe annet en fjortiss/meanstream stil og de tar heller ikke sånne «kunstneriske» eller «proffe» bilder, men jeg liker veldig godt de lange innleggene Sophieelise avogtil kommer med, der hun skriver om politikk eller no annet innteressant!
Link


Link ❤

Så etter dette er det vell Ulrikke Lund som kommer. Dette er mer en bologg hvor jeg gjærne ikke leser like mye men tar inspirasjon fra, som klærene hennes, måten hun kombinerer ting på og bildene hun tar.


Link

Så kommer vel bloggene jeg kjenne/vet hvem er personen bak  bloggen. Da er det først og fremst Emma Ward jeg leser. Det er jo altids mye gøyere og lese en blogg der du kjenner personen litt, og syntes hun blogger veldig bra, hun tar masse fine bilder og fin stil.

Link

Så er det bloggene, TuvaHolm, Helene Mag, Idhh, Ingridb og  WandaBlogger (de tar foressten utrolig fine bilder, der er det masse inspo og hente, så ta en kikk!)


Bilde fra Ingrid sin blogg


Bilde fra Wanda sin blogg

 

Categories: Uncategorized | 1 kommentar

Innleggsnavigasjon

One thought on “BLOGGER

  1. Ååå, vennen ❤ leser din og

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

