Hvorfor blogger jeg egentlig?


– Leste ett innlegg på Rhenriksen sin blogg om dette, og fikk litt lyst til og skrive ett selv.

Etter at jeg nå har blogget tilsammen i 4 år (noen ganger bra, noen ganger veldig dorlig) har jeg faktiskt blitt vedlig avhengi. Jeg merket at når jeg liksom skulle «slutte» og blogge var det veeeldig vanskelig og ikke lage ett innlegg «oppi hodet», dere som blogger vet sikkert hva jeg mener. Jeg tenkte hele tiden, åå det må jeg få på bloggen osv. derfor begynnte jeg og blogge igjen.

Når jeg leser toppbloggere som tcmn, ulrikke, Sophieelse, annais og de tenker jeg ofte : ÅÅ fy faen jeg skal gjøre alt for å komme så langt opp, for det virker faktiskt jævlig fett. Alle de footoshotene, gavene, folk som kjenner deg osv. Er jeg den eneste?

Jeg er også veldig avhengi av og få meningene mine ut, har en god del meninger om alt mulig og veldig bestemmte. Jeg blogger ikke så veldig mye om sånn meninger og slikt lenger, egentlig bare fordet det tar så lang tid, men de er de innleggene jeg får mest kommentarer på og sånn, så tror jeg skal begynne litt med det igjen med det.

Jeg er også veldig glad i foto, som de fleste andre, og ved å blogge er det jo lettere og ikke bli misforståt (både og), men om noen skulle tro noe om deg er det jo lett om du har en blogg du kan si hva som egentlig er sant.

-Likte dere innlegget?

Categories: Uncategorized | 2 kommentarer

Innleggsnavigasjon

2 thoughts on “Hvorfor blogger jeg egentlig?

  1. Bra innlegg! Stå på 😀

  2. enig med wanda 😀

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

