Rihanna Mote/ Dyre vs. Billige klær


  

Heisann dere!

Fikk  en kommentar om jeg kunne blogge om Rhanna, noen som syntes jeg hadde lik stil som henne, fikk også spørsmålet om hun er mitt stilikon, men nei det er hun egentlig ikke. Jeg elsker stilen hennes, liker at den er litt layback, chill og litt sånn, men sammtidig sexy! Er selv en stor fan av henne, har vell likt henne helt siden sånn 5-6 klasse, men liker henne enda bedre nå som hun har blitt litt mere Rocka! Den som jeg tar mest innspirasjon av er klart Miley!

Om jeg en dag kommer til å gidde å bli sånn skikkelig flink å kle meg, kommer jeg til å gå får den litt rocka stilen. Elsker antrekk som dette

          

Men tar det som ett kompliment at folk sier jeg har lik stil som henne! Det er sånne søte kommentarer som gjør dagen min! 🙂

Noe annet med klær for meg er at jeg ikke er opptatt av merker, ikke i det hele tatt.

Sier ikke at jeg ville blitt veldig glad om jeg hadde fått en ekte Mullberry veske, men dere skjønner vell hva jeg menere? Har lenge lurt på hvorfor i alle dager folk gidder og kjøpe vinter jakker (canada goose) til flere tusen kroner?!?!? WTF, tenker jeg da. Det eneste man tenker da er vell og vise at man har penger, for selv syntes jeg den ser ganske lik ut jakker som er mer enn halv parten så dyr, har faktikst opplevd opp til flere ganger at mødre har spurt om jeg har Canada goose jakken må meg når jeg har gått med den fra Cubus til 200 kr, hahh da har jeg bar ledd!

  

Men noe annet er om man vill ha god kvalitet på noe som er viktig, foreksempel sko. Men man må jo tenke hvor god kan en jakke (f.e.s) bli at den skal være verdt 4 tusen mer enn en annen jakke som allerede  tåler, regn, kulde, vasking og alt det vanlige (?).

Ja det var min mening, er du enig eller u-enig?

Categories: Uncategorized | 2 kommentarer

Innleggsnavigasjon

2 thoughts on “Rihanna Mote/ Dyre vs. Billige klær

  1. Enig med deg!!

  2. Sarah Mathiesen

    Er ikke så veldig enig 😀 Folk har jo forskjellige syn, altså er jo ikke alle som kjøper en canada goose for å vise at de har penger 😛 <3<3<3

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

