ÅRH for en herlig dag jeg har hatt! Vi begynt ikke før kl 11 i dag, så sto opp kl 8 da var jeg faktiskt ikke trøtt, tok meg et varmt og deilig bad mesnt jeg spiste masse små godt, såå etter en stund tok jeg på meg morgenkåpen og satt meg i stuen med en film og eple juice! perfekt start på dagen 😀 Første time var det konsert og resten av dagen gym så det var ganske så chill må jeg si.

 Nå  ligger jeg på altanen og nyter solen for fult, nakker neglene og pizza er i ovnen!

Categories: Uncategorized | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

