Sommer tanker!


  

Nå er det snart sommer, tror det er noe rundt 50 dager faktiskt !
I sommer skal jeg ikke noe veldig spessielt, men tror det blir bra! Forrige sommer var ikke fult så bra som jeg trodde det skulle bli, det ble jo litt tris på slutten av ferien når det med Ut-øya skjedde og slikt.

Det blir nok mange kvelder og dager på elsesro med venner og hytteturer 😀
Ser litt på bikinier, likte dere de jeg fant? De var ganske enkle meg jeg likte de, hvertfall den i midet med fryneser!

Categories: Uncategorized | 1 kommentar

Innleggsnavigasjon

One thought on “Sommer tanker!

  1. Elsker den bikinien med frynser!!! Skulle ikke du til syden med Helena da?

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

