Konfe stress!


Halloen!

I går var nettet kjempe tregt derfor ingen blogging og at jeg nå har konf på lørdag og siden vi skal ha det hjemme er det dobbelt så masse stress! Kjøpe bord, flyte ut sofa, rydde i hele huset osv.
I dag hadde jeg så vondt i hode så det ble bare to timer å meg med skolen før jeg dro hjem, så sov jeg i en time, digg. Finnes ikke bedre en en power-nap på dagen!

Kommer mer fra meg i kveld!

Categories: Uncategorized | 1 kommentar

Innleggsnavigasjon

One thought on “Konfe stress!

  1. lykke til i morgen da søta ❤

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

