På min ønskeliste…


1- Kjole fra nelly.com, syntes denne er råkeller!
2 – JC lita spike, det er vell dette som står høyest på listen!
3- Betakaroten
4- nagler som jeg skal feste på bla. shortser, jakker, kjoler og div. syntes det er drit fett
5 – Trenger en god og bra foundation som er bra for huden, har hørt denne er bra
6 – En fin lyse rosa leppestift fra Dior hadde vært bra og h ai sminke veksen
7- YSL ring, denne kommer jeg nok ikke til og kjøpe til tross for den stive prisen, men har jo lov å ønske
8 –  Jeg elsker neglelakker, men alle jeg har er fra H&M eller cubus og de flasser av bare noen få dager, så vill ha en som holder og er fin!

Categories: Uncategorized | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

