Kranse kake for life!!



ÆÆÆ fuck det!

Spiser meg feit på kranske kake for øyeblikket, kunne serr levd på det! Det er jo så godt 😀
Ellers koser jeg meg sammen med alle blomstene fra i går  og Guro på telefonen. I morgen er det skole (æsjabæsj), tror vi har sånn 5 uker igjen før det er sommer! WIIIHUUU! Har aldri vært mer klar for sommer enn det jeg er nå, håper bare værte her i Bergen også blir det!

I morgen blir det nok litt shopping på meg etter skolen med Gruo, trenger ikke spørre om hun blir med, det eneste hun gjør på fritiden er og henge i byn. Hun går der hver dag etter skolen, årrh Guggen, Guggen!

Vi snakkes, hadde egentlig ikke noe poeng i dette innlegge ville bare skrive litt om Guro

Categories: Uncategorized | 1 kommentar

Innleggsnavigasjon

One thought on “Kranse kake for life!!

  1. Hahah, åee du er så søt!!

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

