Norsk tent.



Mac solpudder- 215

Kjøpte det i dag, er veldig for nøyd! Kjøpe også en veldg fin mint grønn neglelall, falske negler og hårfarge til extentionene, de må bli litt mørkere. Kom netopp hjem og venter bare no på at pappa skal komme hjem så det blir middag 😀

Tror det blir en joggetur på meg senere, må komme meg litt i form etter all kranse kaken (hha lol)! Ellers har jeg hatt norks tentmen, den gikk veldig greit faktiskt, skal dele litt av teksten senere, skrev noe med litt mening. (nei, er ikke så dum at jeg ligger ut hel teksten så man bare kan kopiere)

Jeg må ærlig si at jeg syntes norsktentamen er utrolig gøy! Jeg elsker og skrive tekster, helst om det er fri historie vi skal skrive. Har veldig god fantasi så det tar aldri langt tid før jeg kommer på noe. Denne gangen var det sak tekst (eller hva man kaller det), så jeg valgte og skrive om min holdning til under holdning.

Categories: Uncategorized | 1 kommentar

Innleggsnavigasjon

One thought on “Norsk tent.

  1. Heldig! Men ikke bruk opp alle konfepengene, da kommer du til å angre ❤

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

