Fyfaaaaaeen


Heihei

Ja når står jeg her med halve klesskapet på golvet for å finne ut hva jeg skal gå med, for som dere på rothaugen vet er det «utklednings» dag i morgen, og som dere også vet skal dere se noen sketsjer på Salem scene litt senere på dagen. Da skal meg Guro, Lea, Stella og Louise millt sagt drit oss ut! Vi skal synge og danse til sangen «wannabe»  av Spice girls, jeg skal rappe, og kansje ta en «stompekompen» på bakken om jeg tørr, for jeg skal være seleste «Sporty Spice» !! Så om det blir sånn at ingen ler og alt blir hel kleint, vær grei og bare le!

Senere skal meg og Guro gjøre nokke JÆVLIG flaut! HAHAHHAHA dør på tanken, men det blir kjempe morsommt 😀 Håper alle kjønner greien vi gjør da, om ikke her er ett tips. Vi skal liksom snakke om vår vell-seende lærer, og synge en sang med inspirasjon fra «foreska i læreren»  så dette kan jo bli artig…

Natta! Ønsk oss lykke til i morgen !

Categories: Uncategorized | 1 kommentar

Innleggsnavigasjon

One thought on “Fyfaaaaaeen

  1. Marthe

    Haha, gleder meg til å see ❤ lykke til!

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

