Gratiss pena!


Halloeen!

Idag har vææærdens beste Guro/glonten/guggen/tom  (det var alle kalle navnene)  bursdag !!!
Dere vet godt hvem hun er, for hun er nok den venninnen som er litt nevnt flest ganger på bloggen, vell det er vell bare fakta at jeg og Guro er sammnen hele tiden. Jeg vet aldtis hvor Guro er, jeg vet hvem hun er med til en viss tid, og hun er syk fra skolen hvet jeg om hun er «syk» eller hvordan hun er syk, ja hun er litt innebyggd i meg på en måte.

Kan fortelle litt om  meg og Gruo! vell vi ‘møtte’s i 5/6 klasse da vi skulle begynne på tenge skole sammen. jeg husker jeg  var litt starstruck da for Guro  var liksom en av de kule, husker så godt jeg tenkte a hver tirsdag måtte jeg ta på meg litt ekstar kule klær (lol, hahha starstruck?)

Etter det ble vi bare bedre og bedre venner. Husker første gang jeg skulle sove hos deg, da så vi twilight og spiste sure godteri, jeg likte det egentlig ikke, en tørde ikke si noe siden du var så tøff…

Det var vell i 7/8 vi ble sånn veldig gode venner, og i 8. klasse hadde vi vår første big fight, HAHHAHA! Etter det har vi faktiskt ikke kranglet, om vi ikke ser bortifra slike

– Herregud du er så sårbar Lotte!

– Ehhh nei det er du som blir sur Guro!

– neii

– ehh jo

– Skal vi gå på butikken og kjøpe cokie?

– greit Glonten

Jeg tror om meg og Guro hadde vært søsken hadde hun vært storesøsteren. Det er liksom sånn

– OMGOMG Guro skal vi gjøre det ?!!! :DDD   (dinge på ett hus og løpe f.e.k)

– JAA Lett!! :DD

– Oki da gjør vi det!!

– Eller nei du jeg gidd ikke Lotte

 


Da jeg var med deg på hytten i 7. klasse

Herlige 7 !


sommeren 2011


Så jæææævlig oss!

Categories: Uncategorized | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

