Hater hunder!!


heihei!

Nå skal jeg skrive om noe som irriterer meg noe JÆVLIG! – Her er ett av mange selvopplevde eksempler:

Meg og Hanna var nedi Bimobakken, ja vet navnet er litt sært, men det er en tur sti som er sånn 600 m inn i en skog så kommer man ut til bilveien på enden. Vi går frammover på vei opp til meg, så hører vi en hund eller to som bjeffer bak oss. Jeg snur meg og ser en svær, ekkel svart hund komme løpende bortover mot oss, og bak var det er liten sånn, ekkel rotte hund som bjeffet noe veldig. jeg ble drit redd med en gang, hater hunder!

Så kommer de nærmere og bjeffer bare mer og mer, og jeg ble dritt redd og gjemte meg bak Hanna. Hundede sto der bare sånn to m forann oss å bjeffet og bjeffet, vi måtte bare gå baklengs mest de gikk nermere.  sånn 4 min senere kommer eieren ruslene bak med enda en jævla hund, da klikket jeg!

Så begynnte hundene og hoppe  mot oss, og den lille rotten bare løp rundt oss og bjeffet, ikke alle som syntes det er så jævlig koselig.

Greien er at jeg mener om du ikke har kontroll over hundene dine, og vet at de ikke vill oppføre seg truende mot andre mennesker børr du ikke la de  gå fritt, det finnes sikkert mange som er som meg, hater de! Begynte skjelve, ble drit redd, like før tårene kom (gret da, de kom), men hun fikk høre det av meg.

Akuratt i ånne situasjoner har jeg ikke så masse respekt om det er en voksen, syntes bare det er så utrolig teit, hun vet jo ikke om de hundene møter er glad i hunder. Seffølgelig hunder må få gå fritt de og men ikke på  steder med bondtvang, og hvertfall ikke når de oppfører seg sånn!

 

 

Categories: Uncategorized | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

