Mintgrønne negler


Heisann! Likte dere neglelakken ? Elsket den, den er fra Isadora.

Idag var jeg i konf. til min veninne Helena, det var kjempe kolseig, og fikk hilst på mange i familien hennes som jeg ikke hadde møtt før. Var masse gode kaker og god mat. Vi fikk se noen bilder av Helena når hun var liten, HAHA satt og hadde latterkrampe, det var faktiskt litt flaut hvor mye jeg lo! Ellers gratulerer til alle vennene mine som konfet seg i dag 😀  Håper dere fikk masse fint.

Har nettopp ryddet rommet så lagde en «rommet mitt» video, som er blitt spurt om, den hvolder på å laste opp nå så får se om den kommer ut i kveld, den er bare kommet halvveis og det er godt en stund.

Categories: Uncategorized | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

