Hallo er det noen der?


God natt bitches and hoes! Da legger jeg meg, i morgen er det praktisk prøve i Mat&helse, gleder meg for tror vi skal lage boller! Men en ting jeg ikke fatter, hvorfor kommenterer dere ikke lenger? for en stund siden lå leser tallet mitt på sånn 400-600 nå er det sunke helt ned til 200-300 (!?!?) er det noe jeg gjør galt. Blir litt små gal av at ingen kommentarer, føler jeg blogger til meg selv, eller at ingen tørr og si noe? Og det er faktiskt jæævlig irriterende (!) Si noe liksom, gi meg ris og ros, om du mener noe er veldig kjedelig eller veldig gøy at jeg blogger om, så si i fra, da er det såååå mye lettere for meg !

 

Categories: Uncategorized | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

