Sliten,slapp og sløv!


Hallo, i dag skulle jeg egentlig blogge masse, tok med kamera på skolen så har masse bilder, men ble desverre ikke mye tid til det. Jeg og Helena dro hjem til Ingreborg etter skolen, leide film og spiste pizza og snop, kjempe kjekkt. Etter det har det bare gått i øving med pappa til matte tentamen vi har i morgen. Seriøst hater matte, æææsj! Og verst av alt matte tentamen, og sitter 4-5 timer med noe jeg absolutt ikke liker er ikke kjekkt, imotsettning til norsk tentamen som jeg faktiskt liker.

Vell nå er hodet fullt med ligninger, minus, pluss, algebra osv. så legger meg nå, er drit trøtt etter all matten, det tar på!

Categories: Uncategorized | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

