En kort oppsmuering av meg


jeg er 15 og år 4 måneder, jeg er et vinter barn, jeg er en smiler men har mine dager der jeg kan være sur.Jeg er avhengi av sjokolade, seriøst det er min beste venn, er ganske avhengi av Guro også, veldig egentlig, Jeg er veeldig usikker på min egenstil, forandrer den hele tiden.

Jeg spiser altids ostehorn oppned, har det etter Guro. Hater folk som sier det de ikke mener, når det oser ut av de hva de egentlig mener, liker ikke ‘medjattere’ , sånne som : ja er heeelt enig, jaaa ikke sant, mhm helt enig, jaaa , jaa, jaa osv.

Har en veldig kresen musikk smak, liker og høre på det samme om igjen, kan innrømme at jeg fortsatt ikke er kommet helt ut av ‘fortiss’-greien, hah prøver og skjule det. Jeg har briller men har ikke brukt de på ett år, har jævlig mange arr på bena grunnet at jeg tryneran hele tiden. Koser meg i midt eget selvskap og tenker det er en bra ting.  Om du spørr meg om noe om Johnny Deep vet jeg svaret.

Er en glad jente, hater jenter osm har de heftige berg-og-dal bane turene sine. jeg klarer ikke bruke 500 kr på en genser, som enkelte jenter gjør som en hverdags ting, er veldig sparsom med pengene, kjøper heller masse  litt billigere ting, elsker og gå på kino og ta bilder med venner. Jeg tenker på livet som en her-og-nå greie, ikke en om-ti-år greie, er veldig avhengi av å vite hva klokken er, heeele tiden.

 
Kan være litt sjenert i noen settinger, mest om det er noen som tar veldig stor plass, hater jenter som må bruke det og skrike en måte for å få oppmerksomhet  på.

Vet du noe mer om meg nå?

Categories: Uncategorized | 3 kommentarer

Innleggsnavigasjon

3 thoughts on “En kort oppsmuering av meg

  1. Gøy innlegg! Skjønn du eeer

  2. Artig innlegg 😀

  3. Elsker stilen din Lotte! 😀 ❤

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

