17. mai


Godmorgen allesammen!

Ja i går var det jo den stor 17.mai dagen. Sefølgelig skal været være så teit som det altis er på 17.mai og regne! Jaja, dagen min ble ganske fin/teit/rar/stressende/syk/morsom menmen, en 17. mai og huske hvertfal! Dagen begynnte med at jeg sto i pølse bod sammen med noen klasse kamerater, vi skulle samle inn penger til klasse turen vår, det var ganske koselig og tror vi fikk inn en god del penger. Senere gikk jeg, sarah og hanna hjem til Sarah for å chille litt, de skulle skifte og litt sånn, så dro vi til by for å møte noen venner, kvelden videre dro vi til Marius, der var det en del folk, var koselig det, videre på kvelden møtte  jeg Madelen så videre ble det litt styr.

Desverre ble det ingen bilder. Nå skal jeg rydde rommet og så få rjeg besøk av en kompis 😀

Ser ikke så jævlig fresh ut nå så

Categories: Uncategorized | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

