HEJHEJ


Heisann!

En stund siden jeg har vært innpå bloggen nå, men så jeg hadde fått en veldig bra og lærerik kommentar. Endelig en som tørr og si hva en mener, fikk litt ris og ros, og har allerede fått opp blogglysten! Så takk!

Grunnen for mitt fraver er fint vær og at jeg nå er blitt syk. I går var det omgangsyke og hode pine og i dag er det mandelene (det to klumpene som henger bak tugen) jeg har overgjennomsnittet store mandler, men nå er den ene hovnet opp, så mye at spiserøret er nesten helt blokkert og det gjør DRIT vondt å svelge, så jeg får nesten ikke spist noe. Er kjenpe sulten nå, tror jeg har sånn 5 kjekks i magen elns. Sitter her innpå rommet og er jævlig sur, det er drit fint vær ute og tror alle vennne mine er ute og bader, mens jeg kan ikke gå ut, da vill jeg bli mer syk.

Ellers kan jeg fortelle litt om hvordan det var å jobbe på SWAG, vell det var…drit kjedelig. Tror det kom 5 stk inn på hele 4 timer og ingen kjøpte noe. Det var ganske lite vi kunne gjøre der, men vi fikk kle på en sånn dukke da og fikse i et vindu, men ellesr skjedde det lite.

 

 

 

Categories: Uncategorized | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

