LOL- Premiere


Heisann! Da var jeg hjemme fra en kino dat med Helennuss og Guro, de eneste jeg er med…
Vi var på premieren av film LOL, det var drit bra! Rart den fikk trenings kast 1, satt og lo masse og det er ganske skjeldent jeg ler høyt av en film, så den er å annbefale + at gutte hovedrollen var drit digg!! Guro stalket han og fant han på face, så nå har han fått 2 nye venneforespørsler, hehe.
Miley spilte hoved rollen i filme som var en grunn for at jeg likte den enda bedre 😀

 


Nå skal jeg se en film og drikke litt mer av min elskede Cola, snakkes i morgen !

Categories: Uncategorized | 1 kommentar

Innleggsnavigasjon

One thought on “LOL- Premiere

  1. ååå den vil jeg se!! du er nydelig forresteen

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

