Summerready!


Halloen! ( må foresten unskylde om det mangler noen r-er, den er har fått en smule under seg så den funker dorlig, må mos den ned for at den skal funke!)

ÅHR! tenk nå er det faen bare TO UKER til sommer ferie! Dette skal bli den beste sommeren noen sinne, dette er vell noe alle sier foran alle » nå skal jeg ikke bruke tiden bare foran Tv eller PC, skal bruke ferien» og det skal jeg faktiskt og! Forrige sommer kan jeg innrømme var litt daff, da var jo det med ut-øya og ting ble litt trist i Norge og jeg dro ikke på noe stor ferie heller, men i år blir det andre saker!

Endelig skal jeg få ha med meg noen på ferie (og ikke broen). Da blir det ca to uker til Frankrike med Guro, mamma og pappa! ÆÆ som jeg gleder meg, tror det kommer til å bli fette-kult 😀 Vi skal først til Nice altså niss, om noen forsto det så skal vi til en øy som heter Corsica.  Blir masse soling og shopping og ikke nokk med det men to dager før skolen slutter skal min famile og en annen familie vi pleier og dra på ferie med til London, det var jo konfegaven min. Gleder meg utrloig mye til å shoppe.  Lenge siden jeg har vært på  Zara, Primark, Mango og Kamden marked gleder jeg meg mest til. Det er ett stort marked med sånn billige t-sjokrter, skjoler, smykker, klokker osv.

Skal ha så mange brae kvelder med gjenjen, det skal bli topp!

Fjord sommer

Categories: Uncategorized | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

