I dag har jeg egentlig bare (videoblogg)


Ellers var dette siste skole dagen min, WIIIHUU! 10. klasse next. Vi var på Data Rock konsert med skolen, men meg og noen andre jenter var så badisser at vi klarte og snike oss ut. Måtte faktiskt løpe fra vaktene, fikk skikkelig kcik, følte jeg var med i en action film!

Håper god været kommer snart, og ikke at det blir en sånn teit start på ferien. Hade!

Categories: Uncategorized | 1 kommentar

Innleggsnavigasjon

One thought on “I dag har jeg egentlig bare (videoblogg)

  1. hahaha peniseer

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

