IN MY BAG



Chanel Candeur 68 kjøpte den nå i Frankrike
Min nye superkule mobil, Min gamle Samsung som hadde vært med meg i to år ble stjålet i frankrike så måtte kjøpe en på sparket


Solbriller Primark


Verdens deiligste parfyme spørr du meg Britney Spears Cirkus

Lommeboken min syntes den er kjempe fin Primark


Leser jeg blader leser jeg mest MAG og DET NYE, leser jeg bok er det PLL (pretty litle liars)

Dagboken min ligger ikke fast i vesken, men den blir ofte med på ferier. Har hatt den siden begynnelesen av 8 kl

En liten sminke pung med reserve sminke


Vesken min er fra Primark

 

Categories: Uncategorized | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

