Let’s talk about France


Heisann!

JA da er jeg kommet hjem igjen etter en kjempe bra ferie i Frankrike med familien og Guro. Det har gått i shopping, spising, bading, soling og så har vi dratt litt rundt omkring. Vi var fordet meste på Korsika (en øy) i en leilighet vi leide, så var vi litt på båt, i Nice og Tolun. Frankrike var et mye finere sted enn jeg trodde og varmere, var ca 28-32 grader hver dag og vannet var krystall klart. Der skal jeg nok tilbake en gang! Innkjøpene kommer på en vidoe om noen dager

Meg og Guro har hatt det dritt bra, opplevd masse morsomt, vi ble faktikst bedt ut på date av 7 gutter, altså samtidig ( 😛 ) vi sa ja da, men det ble noshow. Siste kvelden i Nice var vi og spiste midag med Siv, Cidi, Bjarte og Chiloe. Jeg er tre-menning med Siv elns, så da spiset foreldrene våres sammen så gikk vi  andre ut og det var koselig!

Litt flere bidler

Categories: Uncategorized | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

