Friends, the best in life!


 vet at vi jentene har en så kaldt gjeng? Vi er en gruppe jenter, så har vi også denne geniale gruppen på FB som heter Gjengen hvor vi planlegger jente-kvelder, planlegger turer osv. utrolig greit!

Jeg har også noen ekstra nerme venner. Guro som dere vet er jo min betevenn og Helena er jeg veldig nær også. Vi tre kaller oss for D3-m altså de tre musketerer, hehe genialt.

Etter jeg begynnte på Rothaugen har jeg nesten fått helt nye venner, det er bare Tonje, Cecilia og Guro jeg har gått på barne skole med.

Vi har utrolig mange minner sammen, spesielt hytteturen til Cecilia som var i fjord sommer, forhåpenligvis blir det en i år og!

Categories: Uncategorized | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

