Tiden går så fort!


 

Kom nettopp hjem fra Helena, sov der i natt. HAHa vi hadde en veldig morsom kveld i går, bland annet da jeg klikket på helena. Jeg har en sånn greie for at om noen kødder med meg når jeg sover eller holder på å sovne likker det for meg. Vet ikke hvorfor jeg blir sånn 100 ganger surere da. Helena helte saft ned i trynet mitt. Ble så lei meg og sint at jeg nesten begynnte og grine, HAHAHHA. da jeg våknet  i dag og tenkte på det forsto jeg virkelig ikke hvorfor jeg hadde klikket sånn.

Men tiden går altfor fort nå er det bare 23 dager elns til sommeren og føler jeg ikke har fått gjort så mye, kansje noe med at faktiskt ALLE er vekke bortsett fra meg og Helena og at det regner…

Bilde fra Helgen, btw for de som trodde rumpe bilde var ekte så var det ikke det, det var bena til en dukke, to de bare oppunder genseren

 

Categories: Uncategorized | 1 kommentar

Innleggsnavigasjon

One thought on “Tiden går så fort!

  1. ylva vik

    hahaha. koselig :-p

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

