Legger ut blogg bare på siden min fra nå av


Heisann!

De fleste som blogger deler jo bloggen sin på facebook, der har jeg gankse mange venner, og alle de leser jo ikke bloggen min. Mesteparten syntes sikkert det bare er irriterende med alle  de bloggene som popper opp hele tiden, sånn som jeg syntes det er drit irriterende med alt det Justin/beliber/jelena drite som poppe ropp hele tiden, så om du vill vite når jeg har lagt ut ett nytt innlegg kan du like siden min (gå på linken under bildet)  så legger jeg fra nå av bare ut der (hvertfall som oftest)

https://www.facebook.com/pages/FridaLottewordpresscom/228356763897707?ref=hl#!/pages/FridaLottewordpresscom/228356763897707

Categories: Uncategorized | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

