På bonde landet


Heisann!

Ja det blir ikke mye blogging nå som jeg er her, nå er vi annkommet Lindås og skal bo i en leilighet ved havet i 3 netter.

Da jeg så på kalenderen i sted fant jeg ut at jeg har det helt sykt travelt. Jeg kommer hjem nå om 3 netter, kommer hjem på kvelden, sover hjemme og tidelig neste dag drar jeg sammen med min mor, min 3-menning og hennes mor ut til et sted i Norge og er der 2 netter så kommer jeg hjem på kvelden sover en natt der og dagen etter drar jeg på hytte-tur med hele jente gjengen og er der 2 netter sååå kommer jeg hjem og sover der så neste dag er det skole, WOOOOW! og jeg føler jeg kommer rett fra Stocholm nå.


Meg og min nye bff
Det jeg gleder meg mest til er så klart hytteturen! I fjord var det helt sinsykt gøyt, 10-13 jenter alene på en hytte to netter 😀

 


Fått så mange nye venner vettu!

Snakkes!

Categories: Uncategorized | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

