Lei av Justin Bieber


Hallo,

Merker jeg er helt nådd opp til det siste på hva jeg orker av å se den samme gutten OVER alt på internettet! Justin Bieber, han er på Facebook, alle de «like for justin comment for blablabla» gud jeg er lei, han er på Weheartit, Instragram, bloggere, tublr OVERALT! Så er det jo de som finner opp sånne syke hstorier at han har reddet jenter av å bli drept og voldtatt OSV, derfor er han en hero og må bli hyllet, tror faktiskt veldig lite av det er sant.

 Alle de som sier at tekstene hannes har hjulpet de i livet, livere har blitt lettere etter de er blitt en beliver (?!) syntes det høres helt sykt ut.  » baby, baby, baby ohhh»   «it’s gonna be one less lonley girl»    «if u vere my boyfrien i never be alone» hvordan kan dette hjelpe mennesker?

                              

Jeg har personlig ikke  noe i mot han eller noe, mange av sangene hannes kan være fenngede osv, og han er fin, men syntes en del overdriver noe VELDIG om hvor mye de elsker en person de ikke har møtt. Noe jeg syntes er tøfft av han er å stå i mot all dritte han får, av alle de mesunnelige guttene eller hva det er som får de til å hate han, det er bra gjort.
Det er også bra gjort og bli kåret som verdens mest populære mann som 19 åring!

                               

Jeg har mange stjerner jeg ser opp til og liker jeg og som Eminem, men jeg legger bare ikke bilder ut av han overalt og tar helt av. Håper ikke noen gale belibere ble veeeldig sure nå.

Noen som er enig/uenig?

Categories: Uncategorized | 13 kommentarer

Innleggsnavigasjon

13 thoughts on “Lei av Justin Bieber

  1. Sunniva

    Enig! Bra skrevet 🙂

  2. hanna espevik

    enig. jeg liker ikke justin jeg, (som de fleste vet) hahah ❤

  3. helt enig! 😉

  4. Jeg har møtt han, jeg jeg få lov å elske han så mye?? hahah, kødder. men faktisk, er sykt enig

  5. kan jeg*

  6. Belieber

    For det første: De linjene du har skrevet fra sangene hans, finnes ikke (utenom den første). når du skal skrive et innlegg om JB er det faktisk litt lurt å ha riktig informasjon,og skrive de riktige ordene fra sangene hans, før du deler det med resten av verden!
    For det andre: Det som du sier du ikke tror på at han redde jenter som blir voldtatt og sånn, er faktisk helt feil! BAre les litt info rundt om i amerikanske aviser, så skjønner du nok at Jb faktisk er en som bryr seg mer om andre enn seg selv, og gjør alt for at fansen hans skal ha det bra. Sjekk også twitteren hans så skjønner du nok det 😉
    For det tredje: Det heter ikke believers, men beliebers
    For det fjerde: De tekstene som du skrev (bare i riktig versjon da) kan ikke hjelpe ett menneske nei, men hvis man faktisk hører på sangene hans, gir faktisk teksten mening, og den teksten er mer enn nok til å gi en stakkars jente som blir mobbet selvtilliten sin tilbake.
    For det femte: Ja, det er faktisk mulig å elske en person så mye uten å engang ha møtt han.

    • Anonym

      poenget var jo at det er unødvendig og skrive så sinnsykt mye om han

    • for det første: Jo det gjør det …..
      For det andre: sa ikke at ALT var løyn eller bull, men har opptil flere ganger funnet ut at «Beliebers» har funnet opp syke historier for å få folk til å «hylle» han mer
      For det tredje: Jeg bryr meg egentlig ikke om det staves V eller B
      For det fjerde: det finnes så mange artister som har så mye mer meningsfule og gode tekster, som er virkleig hjelpsomme og gode, det kan ikke sammenlignes med hannes
      For det femte: Sikkert for noen (spesielle) mennesker men er det ikke litt rart og si at han er så god osv. omen person man ikke har møtt, 90% av dere belivers vet ikke hvordan han er som person når han seg selv 100%, det er lett og lage en god fasade

      – men mitt poeng av ikke at jeg har noe i mot han men, at jeg er sykt lei av alt maset om han overalt

  7. helt enig!!! 🙂

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

