Første skole dag


Shiiit! Kan faktiskt ikke tro at jeg begynner i 10E i dag! Jeg vill ikke! Ikke vil jeg begynne på skolen og ikke vill jeg begynne i 10! Det jeg gruer meg meset til er at jeg ikke klarer og gjøre det noe bra og må begynne på en dritt skole med masse andre folk som ikke har noe motivation . det er faktiskt min største frykt, første steg ut i voksenlivet så må man gå på en dritt skole, derfor får jeg heller gjøre det beste jeg kan! Tok det gaaanske chill i hele 9, så er ganske klar for å gjøre det bra nå, føler jeg har hatt mye ferie.

Må si jeg mesunner de menneskene som ikke trenger og gjøre noe som helst men som uansett får bra karakterer, de er HELDIGE!

Skal selvfølgelig bli bra og se alle igjen, og se de nye 8 klassingene, hah. Husker da jeg begynnte i 8, jeg var drit nervøs! Huff det var ikke ett bra år, jeg var mega fjortiss og skikkelig drittunge.

Da syntes jeg de i 10 var som voksene og hadde huge respekt for de, men nå som jeg selv skal begynne i 10 ser jeg IKKE på meg selv som voksen eller så veldig stor.

Meg i 8 …..

Categories: Uncategorized | 4 kommentarer

Innleggsnavigasjon

4 thoughts on “Første skole dag

  1. Lykke til 🙂

    10e… beste klassen

  2. peeeeena miiii! ❤

  3. klem Emma

  4. bare gjør ditt beste så klarer du alt 🙂
    det vet jeg utrolig godt 🙂
    suuuuper glad i deg 🙂

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

