Når jeg blir 16 skal jeg


  

Siden ca ett år siden har jeg hatt sykt lyst på nese pircing, syntes det er utrolig kult om man har stilen til det! Syntes ikke det passer så bra om du har veldig sånn fjortiss, jentete stil, men om du har en litt «rotete» stil om du kjønner hva jeg menere, som Miley. Da jeg så at hun hadde fått ring ble jeg helt forelsket i det, syntes det så drit fett ut på henne.
Så til 16 år dagen min som bare er om 4 måneder skal jeg ta, gleder meg!

Hva syntes du om nese pircing?

Categories: Uncategorized | 1 kommentar

Innleggsnavigasjon

One thought on “Når jeg blir 16 skal jeg

  1. love iiit! hehe

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

