Statsråd lehmkuhl – I morgen



Speilblilde i skittent vindu med DC genser, 8. klasse…

 

Hesann, da er jeg pakket ferdig til å reise i morgen! Klasse tur på statsråd lehmkuhl , gleder meg. Det er en kjempe stor seil båt, vi skal dra med den 5 netter til England. V skal med 3 andre klasser fra Storetvedt tror jeg, så det blir jo gøyt! Vi skal sove i hengekøyer i 5 netter, jeg må opp kl. 04.00 hver eneste natt for å stå skfte mitt, jeeei! Faaak…
Men tror det blir kjekkt, en oplevelse for livet. Tar ikke med kamera tror jeg så det blir skkert litt mobil blider

Categories: Uncategorized | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

