a too normal day


Halloen!

Da er nettopp gjestene gått, Markus og Emma, var gått med litt syke besøk. Meg og Emma har sett Løvenes konge i dag, annbefaler alle som har sett den i sin barndom og se den omigjen, du får så flasback.

Nå hopper jeg i badekaret og håper det kurerer hode pinen min. Er forresten gått vedig ut for inspirasjon til å blogge, så kan dere pleas komme med forslag til noe dere vill ha?  Peier ofte og le av de som har sånne hjelp-meg-jeg-har-ikke-inspo innlegg hele tiden, men nå er jeg faktiskt tom! Men jeg har  lysten på topp.


Har fortsatt litt på veggen min, snart er hele vegge full av bilder

Helt shainet rom, elsker den følelsen!

Kjøper altids så mange smykker når jeg er i utande osv. men bruker de aldri, litt dumt syntes mange av de er fine. Men det blir alltisd til at jeg bare tar de av meg uten at jeg merker det, så når dagen er omme er jeg smykke løs uansett.


Bestekattiverden

– Blogges

 

Categories: Uncategorized | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

