Protrettbilde og Kassebilde dag


Halloen
Ja nå har vi kommet til fotograferings tiden på skolen så i går skule vi ta klassebilde. Siden det er siste året på Rothaugen og siden jeg uansett aldri ser bra ut på klassebilder, tenkte meg, Cili og Guro at vi kunne gjøre noe ekstra gøyt. Så vi tok på oss skjerf på hodet, rød leppestift utover hele munnen, og lagde tidenes monobrown! Hahah ble drit bra.
Noe som ikke var så fett var at en time etterpå fikk vi vite at vi skulle ta protrett bilder! Vi hadde egentlig fått besjed om at vi skulle ta det neste uke men de ombestemte seg vist. Så fjernet sminken og tok på ny, men det så ikke bra ut! Den røde leppestift-fargen  satt fortsatt på, så det så bare ut som jeg hadde utslett i have trynet og huden ble skikkelig rynkete og rar sååå det var jo litt kjipt!

I går var jeg ute med noen venner hos en kompis, ble en veldig  morsom kveld men mange venner! Ellers i dag tror jeg bare at jeg chiller hjemme, orker ikke så mye. Skal lage pizza med mamma nå!

Categories: Uncategorized | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.

