Siden sist


Heisann!

Tok en liten pause, hadde det så utrolig travelt med skole og trening! Dere har sikket lagt merke til at lærere ELSKER og ta alle prøvene og innleveringene i samme uke :DDDD

Hadde en fin helg, den som var. Var ute med Guro og Helena begge kveldene, ellers har meg og Helena og Guro begynnt og jogge! Har bare gjort det to ganger men tror vi skal klare å få det til noe fast (…).
Men nå alle lesere er det HØSTFERIE!!!!! JEEEI! Sikkert noen som har skole i morgen, men vi er ferdig nå!

Vi har hatt en sånn jubeleums uke på skolen nå, siden den er blitt hunder år har vi bare hatt sånne fag de hadde 1912 (da skolen ble byggd), vi har hatt separerte gutte og jente klasser, strikking osv. Litt  gøyt.


Joggetur, instargram


Jentene på Vågen, Meg og helena på Fredag og meg og guro på Burgerking en kveld


Haha jeg som klesser helena utenvilje, ett fint bilde av meg, Meg og Guro som prøver og bryte oss inn

 

Categories: Uncategorized | Legg igjen en kommentar

Innleggsnavigasjon

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.

